Bakgrunn
KjernekomponentarHovudinnhaldet i prosjektet
Ungdom si stemme
Ungdom sine meiningar er viktige. Samfunnet må på fleire områder verta flinkare til å inkludera ungdom si stemme når val og avgjersler skal takast.
Kritisk tenking
Kritisk tenking handlar om å stilla spørsmål, vera i dialog, bringa inn nye perspektiv og å lausrive seg frå reproduksjon av fakta. Denne måten å jobba på krev trening og kunnskap både hjå lærarar og elevar.
Utforska/forska
Å utforska ei problemstilling er ein måte å inkludera elevane som aktive deltakarar. Slik får dei ikkje berre ny kunnskap, men elevane kan også utvikla ferdigheiter og haldningar som er naudsynte for å oppnå handlingskompetanse.
Medverknad
Medverknad inneber meir enn å få seia meininga si, det handlar om å få bruka eigen kunnskap og innsikt til å påverka. Medverknad betyr ikkje naudsynt å få det slik ein ynskjer, men synspunkta skal synleggjerast og takast med i vurderingane.
Relasjonsbygging
Det å byggja relasjonar mellom lærar og elev, samt mellom elevane, er ein faktor som kan vera viktig for å lukkast med eit slikt prosjekt. Dette kan ein oppnå ved å nytta strategiar og øvingar som fremjar deltaking og tillit, og å fokusera på samarbeid og positiv kommunikasjon. Dømer på dette kan vera å blanda grupper på tvers av ulikskap, sitja i sirkel og å utføra nokre av dei føreslegne øvingane til prosjektet.